Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Význam regionálních soukromých rozhlasových stanic v dnešní době a blízké budoucnosti
Sroka, Michal ; Cebe, Jan (vedoucí práce) ; Jirák, Jan (oponent) ; Groman, Martin (oponent)
Rigorózní práce se zabývá zjištěním, zda v dnešní době a v blízké budoucnosti mají i nadále svůj význam soukromé regionální rozhlasové stanice. Pro tento účel byl použit kvantitativní výzkum, který byl proveden na reprezentativním vzorku respondentů, který byl vybrán na základě stanoveného kvótního výběru, a vycházel ze struktury populace posluchačů soukromých rozhlasových stanic. Výzkum dále sekundárně zjišťoval to, jaký druh přijímače posluchači pro poslech soukromých regionálních stanic v dnešní době využívají. Metodikou výzkumu byla zvolena metoda CATI, jejíž pomocí byla sebrána data ve vybraných zkoumaných regionech. Teoretická část práce popisuje historii a rozvoj regionálního rozhlasového trhu v ČR po roce 1989, obsahuje popis a vývoj regionálního rozhlasového vysílání v pětiletých periodách do roku 2015. Praktická část se zabývá použitou metodikou výzkumu, stanovením reprezentativního vzorku, samotným výzkumem, výsledky výzkumu a analýzou výsledků výzkumu. V závěru práce jsou zjištěné výsledky konfrontovány s cílem rigorózní práce a potvrzeny nebo vyvráceny stanovené hypotézy. Klíčová slova analýza, celoplošné, dotazník, informace, poslech, preference, regionální, rozhlasová stanice, soukromé, technické zařízení, vysílání, výzkum
Komparace marketingové komunikace rozhlasových stanic Radio Wave a Evropa 2
Šulák, Marek ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Bakalářská práce "Komparace marketingové komunikace rozhlasových stanic Radio Wave a Evropa 2" popisuje, analyzuje a porovnává marketingové nástroje a aktivity rozhlasových stanic Radia Wave a Evropy 2. Práce využívá tři výzkumné metody, a to primární deskriptivní analýzu a následnou komparativní analýzu doplněnou o metodu dotazování. Deskriptivní analýza a komparativní analýza se zabývá komunikačním mixem stanic. Kvalitativní dotazník se zabývá povědomím posluchačů o marketingové komunikaci jednotlivých stanic. Cílem práce je zjistit, jak se liší marketingová komunikace rozhlasových stanic, které jsou obě určené pro mladé posluchače, ale mají diametrálně odlišný charakter.
Význam regionálních soukromých rozhlasových stanic v dnešní době a blízké budoucnosti
Sroka, Michal ; Cebe, Jan (vedoucí práce) ; Jirák, Jan (oponent) ; Groman, Martin (oponent)
Rigorózní práce se zabývá zjištěním, zda v dnešní době a v blízké budoucnosti mají i nadále svůj význam soukromé regionální rozhlasové stanice. Pro tento účel byl použit kvantitativní výzkum, který byl proveden na reprezentativním vzorku respondentů, který byl vybrán na základě stanoveného kvótního výběru, a vycházel ze struktury populace posluchačů soukromých rozhlasových stanic. Výzkum dále sekundárně zjišťoval to, jaký druh přijímače posluchači pro poslech soukromých regionálních stanic v dnešní době využívají. Metodikou výzkumu byla zvolena metoda CATI, jejíž pomocí byla sebrána data ve vybraných zkoumaných regionech. Teoretická část práce popisuje historii a rozvoj regionálního rozhlasového trhu v ČR po roce 1989, obsahuje popis a vývoj regionálního rozhlasového vysílání v pětiletých periodách do roku 2015. Praktická část se zabývá použitou metodikou výzkumu, stanovením reprezentativního vzorku, samotným výzkumem, výsledky výzkumu a analýzou výsledků výzkumu. V závěru práce jsou zjištěné výsledky konfrontovány s cílem rigorózní práce a potvrzeny nebo vyvráceny stanovené hypotézy. Klíčová slova analýza, celoplošné, dotazník, informace, poslech, preference, regionální, rozhlasová stanice, soukromé, technické zařízení, vysílání, výzkum
Analýza lokálního konkurenčního prostředí rozhlasové stanice "Rádio Dobrý den"
Hasil, Tomáš ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Bouška, Milan (oponent)
Práce pojednává o trhu rozhlasových stanic v městě Liberec se zaměřením na analýzu konkurence v této oblasti. Teoretický základ obsahuje strukturální analýzu odvětví, matici BCG a Porterův model působení pěti konkurenčních sil. Praktická část se zabývá analýzou lokálního rádia Dobrý Den a navrhuje strategii a cíle do dalších let. Jednou z dílčích částí práce je marketingový výzkum, jehož smyslem bylo zjistit co nejobjektivnější poslechovost rádií v městě Liberec. Tento ukazatel v oficiální podobě neexistuje, ale pro místní rádio působící na malém trhu města Liberec je tento ukazatel značně důležitý. Diplomová práce konfrontuje oficiální poslechovost změřenou v celém ústeckém a libereckém kraji s poslechovostí v městě Liberec, která byla zjištěna marketingovým výzkumem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.